söndag 3 juli 2011

Helgen

I lördags efter vi hade varit på dopet & hälsat på Joline´s farmor så åkte vi hem till syrran/moster & hälsade på.
Tessan, Maria & deras son Eliyah kom också dit. Två av hundarna hade dom med sig också.
Oj så valpsjuk man blir när man träffar deras lilla Flinga, så underbart söt! Ja Drifwa är ju också superfin men det är ju nått speciellt med valpar! =)
Blev en massa prat och film mys! =) Klockan vart så mycket så jag och Joline stannade kvar över natten.
Stannade kvar hela dagen idag också och följde med syrran, danne & lilla olle på Elgiganten en sväng också.
Kom hem för några timmar sen och lilla Joline har varit så gnällig & mammig så vi har bara suttit i soffan och myst. =)
Nu ska vi snart förflytta oss till sängen och försöka sova lite för imorgon blir det fullt upp igen.
Min yngsta lillasyster kommer till mig vid halv 10 (ska passa henne över dagen) då ska vi åka bort till min mamma & hämta hennes hund Selma som jag ska passa hela veckan, för att mamma & Per ska åka på semester. =)
Näe nu tycker tösen att jag har skrivit färdigt och att jag ska underhålla henne istället så ska ta och göra det =)
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar